بیوگرافیYoon Sang Hyun

yoon-sang-hyun.jpg

اسم: 윤상현 / Yoon Sang Hyun (Yun Sang Hyeon)
شغل:بازیگر-خواننده-مدل
تاریخ تولد : 1973-Sep-21
قد: 182cm
وزن: 74kg
نشان ستاره:سنبله
گروه خونی: B

سریال های تلویزیونی

Take Care of the Young Lady (KBS2, 2009)
Queen of Housewives (MBC, 2009)


The Secret of Keu Keu Island (MBC, 2008)
One Mom and Three Dads (KBS2, 2008)
Winter Bird (MBC, 2007)
Common Single (SBS, 2006)
Exhibition of Fireworks (MBC, 2006)
Sunday Seoul 썬데이 서울 / Sseon-de-i Seo-ul (2006)
Marrying a Millionaire (SBS, 2005)

فیلم ها

Sunday Seoul (2006, cameo)

جوایز

- 2009 KBS Drama Awards: Popularity Award (Take Care of the Young Lady)
- 2009 MBC Drama Awards: Male Top Excellence Award (Queen of Housewives)
- 2006 SBS Drama Awards: New Star Award

عکسا تو ادمه مطلب

نظرات 2 + ارسال نظر
طرفدار 1 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

خیلی خوش تیپ و خوش قیافست خیلی ازش خوشم میاد . توی بعضی از عکسها قیافش بی نظیره . بازیش هم خیلی خوبه و هم خیلی محبوبه راستی این آقای خوش تیپ که یک مدل موفقه و خواننده هم هست . صداش هم فوق العادست و خیلی زیبا می خونه. کلا دوست داشتنیه

داود افتاب وش 28 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.iy.blogsky.com

بلی هنر پیشه موفق درعین حال جزاب اما درسریال همان گروپ کانکسانگ که به اوجیو بیتوجهی کرده اوجیو می گفت به دوست داشتنش عادت کردم خیلی متاثیر شدم دلم برای اوجیو خیلی میسوخت همیشه گریه میکرد خوب جه باید کرد بازیه دیگه من دران سریال عاشق اوجیو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد