park gun hyung

نظرات 37 + ارسال نظر
درسا کوچولو 29 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

خوب بود. راستی این یارو ازدواج کرده؟؟؟؟؟

رویا 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

با تشکر از عکس های زیبا تون . اگه میشه عکس های جدید تری از دوجین بذارید.
خدمت درسا خانم هم عرض کنم که این یارو اسم داره اسمش هم پارک گان هیونگ هست که من خیلی دوستش دارم ...
دوما ایشون هنوز ازدواج نکردن و مجرد هستند.

سا ناز 27 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام من ساناز هستم من با خانواده ام عمو کوچیکم 3 تیر 90 رفتیم کره جنوبی خیلی خوش گذشت جهای دیدنی هم رفتیم من عمو رفتیم به سالن تئاتر به نام تانگ مه او در ضمن عموم خودش دوجین دوست داره چند سال پیش هم دوجین را دیده شماره تلفن منو بهش داده من با اون دوست شدم تو سالن همدیدمش قدش خیلی بلنده من چون زبان کره هم بلد هستم با هاش حرف میزنم با عمو بابام بچه ها رفتیم خونشون البته خونه مامانش با باش یه خواهر هم داره با نام سوئه گون هیونگ خیلی حال داد غذا برامون مرغ خوک آوردن یه شب هم خوابیدیم خیلی حال داد هنوز هم که هنوزه من با کد کره با حاش حرف می زنم دوباره مارا دعوت کرده بلیط کره پنچ ملیون دویست تومان خدانگه دار

زهرا 27 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام.واقعا اطلاعات جالبی ازش داری.

کیمی 27 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://korefilm1.mihanblog.com

سلام!وب مشنگی داری!!!!!!!به منم یه سر بزن!با تبادل لینک موافقی؟؟

shiva 7 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

وای من عاشششششششششششششششق این دوجینم خعلی خوشگله البته توی فیلم خوش تیپ تره

سوکی 24 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 03:20 ق.ظ

ساناز واقعا راست میگی؟؟؟؟؟؟؟

آرام 12 - دی‌ماه - 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://soooot.blogfa.com

خــــــیییییییلـــی جــــــــــــــیــــــــــــگــــر ه . . . . .
به ماهم سر بزن خوشحال میشمممم
تازهشم ! شبکه تماشا داره سرزمین بادها رو پخش میکنه ....

ثنا 19 - دی‌ماه - 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

خیلی ناناسه خدا کنه ازدواج نکرده باشه من برم باهاش عروسی کنم شمارم حتما دعوت میکنم

پانته ا 30 - دی‌ماه - 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

ای جان چه ملوسه عاشقشم اتفاقا دوست داییمه شمارشم دارم منم رفتم کره پیشش وووییییییی مجرده

پار میدا 9 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

عاشقشم

کوثر 10 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

اگر دوجین نباشه منم نیستم
لطفا ببین ازدواج کرده یانه

سلنا گومز 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

هه فکر کردین به جز من با کس دیگه ای ازدواج نمیکنه ساناز اگه راست میگی بگو ببینم شمارش چنده تازه خییییلی چاخان کردی بچه هم میفهمه

کوثر 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://44 baran

نسترن به ساناز بگو چیزی ازش کم نمیشه اگه شمارشو بده
از ادم هایی که دوروغ میگد خیلی بدم میاد

کوثر 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

واقعئا ادم باید خجالت بکشه ثنا خانم
با هرکی بخواهد ازدواج می کنه

کوثر 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

نسترن جان به ساناز بگو شما ره ی دو جین رو بده

mgm 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

[:S022:کوثر من ام بغلی مدرسه ات تعجب نکن امدم بگم من فقط عاشق تهی هستم و از اون کسافت دوجین هم بدم می اید فقط کمی چون شکل جومونگ وگر نه

کوثر 13 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

محدثه خانم mgm تهی خیلی کسافته فقط بذار بیام مدرسه تیکه تیکه ات
می کنم
نسترن پانته ا راست میگه ؟
تورا به خدا تحقیق کن
خدائیش رو مخمه
می خواهم شمارشو داشته باشم

mgm 14 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

کوثر خر اولاغ.............................دیگه باهت قهرمهالم ازت به هم می خورد

کوثر 14 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

من ازت متنفرم بعدشم وبلاگ دوستای من جای دعوا های من وتو نیست
به خونمون زنگ بزن باهم صحبت کنیم این وبلاگ من نیست بیا توی وب لاگ خودم

mgm 14 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

چرا خودت زنگ نمی زنی

کوثر 14 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

mgm من نمی توانم کاری برای اسمت بکنم متمئن باش اسمت از اینجا بیرون نمیره همه ی کسانی که به این جا می ایند دختر اند
ببخشید که نمی توانم کاری انجام بدم
اگر می توانستم پاک میکردم

کوثر 14 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

نسترن لطفا کلمه ی (محدثه ) را پاک کن
خواهش

mgm 15 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

دوستانی که داخل این سایت هستیت خواهش می کنم اسم منرا mgmبنامیند نسترن جاان همان طور که کوثر گفته است اسم من را اگر می شود پاک کن من دوست ندارم اسمم داخل اینترنت باشد
هم از تو خواهش می کنم اسم من راپک کنی وهم از دوستان این سایت تابتوانم با همگی ان ها دوست شوم[ثنا ارام کوثر سلنا پارمیتا کیمی زهرا ساناز پانته ا] درست است از این مرده بدم میاد ولی ازشمتاها نه لطفا من بچهی باهالی هستم

mgm 15 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

دوستان اگر خواستید به وب
mgmoirs6.bioqta.com خط خطی های من
سربزنید البته برای من نیست برای ملیکا دوستم استب'گید که mgm معرفی تون کرده اون اسمم رامی دونه

کوثر 15 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

اینترنت دنیای بزرگی است
من شاید دیگه نتوانم به این سایت بیام
چون باید به سایت های دیگر سر بزنم خدا حافظ

سهیلا 15 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

ساناز چند سالته؟؟؟

ثنا 17 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

دوجیننننننننننننننن فقطططططططططططططططططط و فقطططططططططططططططططططططططططططط مالللللللللللللللللللللللللللللللللللل خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه فقططططططططططططططططططط و فقطططططططططططططططططططططططططط عشققققققققققققققققققققققققققققق منههههههههههههه

سارا 19 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام جان من اگه خدا رو دوست داری شماره ی دوجین رو بزار ساناز من تو سایت امپراطور بادها رفتم و عکس های دوجین را دیدم اگه رفتید تو نظرات مربوط به دوجین اولین نظر را بخونید چون من نوشتمش

mGm 28 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

بچه ها دگه توی ابن سایت نمی ایییییییییید درس دارید نه

شادی 1 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

شششششششششششششششششششممممممممممممماااااااااااااررررررررررررررههههههههههههییییییییییییییی پارک رو بزارین این جا دیگه

سروا ناآشنام 16 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

این دوجین 36 سالشه هنوز مجرده بعد هم پارک فاملیش است چطور اسم خواهرش سوئه گون هیونگه اسم دوجین گان هیونگ است پس چرا اول اسمش پارک نداره

سروا ناآشنام 16 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

دوجین 36سالشه هنوز مجرده تازه چون پارک فاملیه دوجینه نمی تونه اسم خواهرس سوئه گون هیونگ باشه

[ بدون نام ] 3 - فروردین‌ماه - 1393 ساعت 04:50 ب.ظ

لطفا هر کی شماره دوجین داره بهم بده قول می دم شماره جومونگ بدم تازه توی وبلاگ خصوصی دوجین رفتم این سایتو بهش دادم تا ۱۰ دقیقه دیگه سر می زنه هر جی خواستید براش بنویسید تازه گفت ساناز دروغ می گه هههههههههههههههههه دوجین مال خودمههههههههههههههه

بیتا 30 - اردیبهشت‌ماه - 1393 ساعت 02:42 ق.ظ

من دوسش دام میدونم که نبایدعاشقش باشم

سحر 2 - خرداد‌ماه - 1393 ساعت 02:01 ب.ظ http://sabasahar.blogfa.com

اکثرا میگن با اون دختره سونگ یون ازدواج کرده بیش تر عکسا شم با اونه

بیتا 2 - خرداد‌ماه - 1393 ساعت 11:48 ب.ظ

شماره پارک را بذارید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد